Gratis Action snoep van Maoam + weckpot decoratie idee!

Het is een gevaarlijk gangpad voor mij bij de Action: het Action snoep gangpad, want daar liggen allerlei heerlijkheden! Mijn zwakheden zijn met name de brosrepen, marsrepen, twixrepen, zakjes M&M’s en het Maoam snoep. En laat nou mijn man recent een zak gratis zak Maoam snoep krijgen bij de Action!
Gratis Action snoep
De reden waarom ze gratis snoep weggeven bij de Action laat niet zich niet moeilijk raden: het gaat hier om ‘Easter Eggzz’ oftewel paaseitjes. En blijkbaar willen ze die liever niet meer in de schappen hebben na Pasen. Ik heb de uiterste houdbaarheidsdatum gecontroleerd en die is pas in maart 2027. Dit Action snoep blijft dus nog minstens een jaar goed. Gelukkig vind ik dit Action snoep weliswaar vrolijk ogen, maar spreekt het mij niet aan. Waarmee ik maar wil zeggen dat ik er prima kan afblijven. Sterker nog, ik heb besloten ze te gebruiken als gezellige decoratie in de keuken!
Weckpot keuken decoratie: snoep in een weckpot
Ik heb het al vaker gezegd: maar oude weckpotten zijn echt geweldige potten om van alles en nog wat in te bewaren, en dat het er dan nog leuk uitziet ook. Ik heb de vrolijk gekleurde Easter Eggz in een weckpot van mijn oma gedaan en kijk eens hoe leuk:

Eetbare keukenkast decoratie
Het is een win-win situatie: of iemand vreet ze op of ze blijven staan en dan is het leuke decoratie.

Weckpot decoration: 4 uur later…

Als het zo door gaat dan denk dat de weckpot op zondag leeg is…
Twee dagen later…

Leestips
Wat wordt bij jou thuis snel opgegeten?


The last picture made me laugh. I’m not a fan of these, but it looks as if someone in your house is!
Wie is die liefhebber?
Iemand snoept er van het gratis snoep :)
Such a charming idea! 🍬
Mason jars are practical for storage and at the same time so decorative.
I love how the colorful sweets brighten up the kitchen, and the thought that they might disappear by Sunday makes me smile. 😊
mijn zoon snoept graag , die kan zo’n zakje gewoon in 1x opeten.
Leuk van de action, ik zou het ook aannemen.
Ik wens je een fijn Pinksterweekend @->-.
Haha, er is blijkbaar iemand die ze wél lekker vindt;). Maar het ziet er inderdaad heel leuk uit.
Haha, herkenbaar! Het staat zo gezellig in zo’n pot. Hier wordt bijna alles (op)gegeten met 5 pubers (en 2 kleuters) in huis. Alleen de groente blijft meestal liggen…
Groetjes Brenda
They are much cuter in the jar! Looks like someone is enjoying them!
Hahaha! Ze eten je decoratie op!