Korte broek outfit versus korte rok
Nooit draag ik broeken.
Geen lange broeken, geen wijde broeken, geen strakke broeken en geen korte broeken. Broeken geven me een gevoel van opgesloten zijn.
Maar nu het zo heet is buiten, bedacht ik me ineens dat je met een korte broek meer been kan ontbloten dan met een rok. Voortvarend surfte ik naar de Action website om te zien of ze daar voor een kleine prijs korte broeken hadden. Die hadden ze inderdaad, maar vervolgens besloot ik dat een oud Hema sportbroekje wellicht ook prima dienst kon doen als korte broek.
Korte broek versus rok
Ik trok hem aan, en inderdaad: mijn benen kregen meer lucht. Maar er zat ineens ook een extra laag kleding rondom mijn kruis. Aargh! Ik kreeg het daar meteen heet. Dus uit weer met die korte broek. Dan toch maar weer een rok:

De rok kocht ik via Vinted en was oorspronkelijk enkellang, oftewel ‘te lang’. Mijn jongste dochter heeft hem voor mij korter gemaakt. Het gele hemdje is van Zeeman.
Wat draag jij tijdens tropische temperaturen?


Zomerkleding in orde nu nog minder warm zodat we ze aan kunnen ook :)
I only wear dresses at home, but only pants outside.